Truppen til aftenens vigtige opgør

06.05.2024 07:45

Der venter en vigtig kamp mod Vejle Boldklub i aften i Nørreskoven, og Søren Krogh har netop udtaget sine stribede tropper til kampen.

Det er blevet til tre point til begge hold de to gange, vi har mødt Vejle Boldklub her i foråret. Nu venter tredje opgør, når vi kl. 19.00 i aften blæser frem ad banen i Nørreskoven.

Søren Krogh har udvalgt de 21 striber, som kan komme i aktion for klubben. Det betyder, at en vil blive sorteret fra inden kampstart.

Her er truppen:

Tobias Slotsager
29. James Gomez
30. Max Fenger

Stor, stribet opbakning i Vejle:
Vi forventer en masse striber i udebaneafsnittet, som skal kæmpe med os om de tre point, og hvis du vil være med, kan du stadig nå at sikre dig plads på lægterne. De Stribede arrangerer bustur, hvor du får bare 150 kroner får adgang til både bus og stadion. Du kan læse mere her!